لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
برگزاری فینال در تورین می تواند موثر باشد

برگزاری فینال در تورین می تواند موثر باشد

فابیو کاپلو مربی با سابقه و بزرگ ایتالیایی که سابقه مربیگری در یوونتوس را هم دارد ، در مورد شرایط لیگ ایتالیا و همچنین وضعیت یووه در لیگ اروپا اینگونه گفت .

" غیر قابل انکار است که در حال حاضر در لیگ ایتالیا خیلی رقابت وجود ندارد . بنابراین تیم ها خیلی به تمرینات جدی و زیاد نیاز ندارند "

" و همچنین نقل و انتقالات ِ تیم هایی مانند رُم و ناپولی و فیورنتینا که بازیکنانی مانند لاملا ، کاوانی و یووتیچ را به فروش رساندند و سپس فقط بازیکن جایگزین ِ ان ها کردند ، در حالی که ماروتا توانست توز و یورنته را به یوونتوس بیاورد "

" این ها تفاوت فوتبال در ایتالیا است . اگرچه در اسپانیا هم 2،3 قدرتمند هستند اما در اینجا نقل و انتقالات بیشتر برای جایگزینی بازیکنان ِ فروخته شده است تا تقویت تیم ها "

کسب لیگ اروپا برای یوونتوس یک وظیفه است ؟

" هیچ چیز وظیفه نیست . یوونتوس نباید برای کسی به فکر جبران در لیگ اروپا باشد ، و فقط باید جبران شکست در لیگ قهرمانان برای خودش بازی کند "

" این واقعیت است که بودن ِ فینال در ورزشگاه یوونتوس می تواند یک محرک جدی باشد ،این می تواند برای رسیدن به فینال خیلی خوب باشد . و همه بازیکنان یوونتوس در زیرپوست ِ خود در حال تجربه هیجان رسیدن به فینال هستند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: